Kamis, 19 November 2015

Kesihatan tidak boleh Perjuangan yang

Kesihatan tidak boleh Perjuangan yang

Masalah dengan kesihatan, tidak ada yang benar-benar tahu apa yang secara khusus bermakna. Apabila kita membuat nombor kesihatan seseorang dalam hidup kita, atau meletakkan kesihatan pada kekaki, ia sebenarnya lebih sukar bagi kita untuk mendapatkan ia. Apa sahaja yang kita meletakkan tinggi pada kekaki, kita fikir kita perlu perlu bekerja keras atau berjuang untuk mendapatkan.

Oleh itu, apabila seseorang mengatakan dia mempunyai tulang belakang yang tidak sihat atau lutut yang tidak sihat, ia benar-benar tidak mempunyai makna yang banyak. Tulang belakang, lutut, apa-apa yang mempunyai kaitan dengan badan adalah benar-benar satu isu kecergasan. Kita perlu mendapatkan struktur patut, maka segala-galanya akan menjadi hak yang sesuai dan berfungsi dengan betul; dan orang ramai tidak akan berada di tempat di mana mereka fikir mereka kehilangan kesihatan mereka, atau mempunyai masalah kesihatan.

Dalam masyarakat moden ini, kita membayar orang lain untuk memberitahu kita kita mempunyai masalah kesihatan. Dan kita membayar orang untuk memberi kepada kami dua golongan tanda aras yang kita fikir menunjukkan kesihatan kita. Mereka bukan penanda aras dipercayai --- terutama ujian darah. Ujian darah tidak sentiasa sama. Ia bergantung apa yang berlaku di dalam semangat fikiran badan pada masa yang tepat, dan perkara-perkara berubah.

Jadi, anda boleh mempunyai buruk ujian darah satu hari dan hari yang lain ia akan menjadi kembali normal. Kita tidak boleh hanya bergantung kepada ujian darah, terutamanya apabila ujian darah itu sendiri memberi kesan kepada orang yang negatif dan yang memberi kesan akan mengekalkan bahawa ujian darah negatif.

Apabila kita pergi ke doktor dan profesional penjagaan kesihatan, tenaga yang mereka ada atau pemikiran bahawa mereka mempunyai yang sentiasa melihat sesuatu yang berkaitan dengan penyakit, benar-benar membuat penyakit lebih mudah dikenalpasti. Sebagai ungkapan pepatah, jika anda mempunyai tukul, segala-galanya akan kelihatan seperti paku.

Banyak kali dan banyak kes yang saya lihat ini berlaku. Ada kalanya orang memberitahu saya bahawa mereka mempunyai masalah, tetapi saya intuitif merasa bahawa mereka tidak. Jadi saya hanya memberitahu mereka untuk mendapatkan pendapat kedua. Tetapi dalam mendapatkan pendapat kedua, mereka tidak perlu memaklumkan kepada doktor bahawa mereka telah melihat doktor lain yang memberi mereka pandangan pertama.

Kebanyakannya, apa yang doktor menawarkan anda adalah benar-benar pendapat. Betul? Dan anda tahu sejauh mana pendapat akan pergi. Anda tidak mahu mempunyai kehidupan anda bergantung pada pendapat.

Ia adalah sama seperti meneka, atau membuat andaian, atau melompat ke kesimpulan. Kepada asas kehidupan kita pada pendapat, baik itu jenis sedih dan lucu pada masa yang sama. Kami tidak mempunyai untuk asas kesihatan kita dan kehidupan kita pada pendapat.

Apabila setiap zarah kuantum dalam badan kita, setiap atom dan setiap satu dari molekul dan sel-sel kita bersesuaian dengan orang lain, kita tidak lagi mempunyai masalah kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar