Kamis, 19 November 2015

Bagaimana dan Mengapa Gelang Ionik Kerja

Bagaimana dan Mengapa Gelang Ionik Kerja

Seperti pepatah lama, tidak ada manusia (atau wanita) adalah sebuah pulau. Sentimen ini tidak mungkin lebih benar dalam pelbagai konteks yang lain kerana ia adalah apabila kita mengambil zarah ionik akaun dan kuasa-kuasa magnet yang telah di sekeliling kita dan di dalam kita constantly- dan ini adalah teori bahawa gelang ionik (atau gelang terion) melaksanakan di bawah .

Apabila kita "sihat", arus magnet dalam tubuh kita beroperasi dengan lancar dan tanpa gangguan atau tersumbat. Terdapat disiplin yang dipanggil rawatan ionik yang berupa bahawa apabila kita berada jauh dari rasa keseimbangan, misalnya melalui penyakit atau kecederaan seperti jatuh, semakin terserempak atau memukul, bahawa aliran ini berkembang diputarbelitkan.

Peredaran tenaga mula terkumpul di dalam unsur-unsur badan anda, mewujudkan ketidakseimbangan luas sistem. Badan kita mula menghantar mesej atau tanda-tanda yang menunjukkan beberapa perkara adalah di luar penjajaran.

Cara di mana haiwan (walaupun yang kompleks seperti manusia) sedang berwayar tidak akan pernah memerhatikan "tidak". Dalam erti kata lain, kita tidak melihat mata seperti sakit-sakit badan, ketegangan otot, atau kurang yang mampu untuk tidur sehingga kita alami mereka. Hanya apabila individu mata berlaku bahawa anda hanya akan, banyak seperti ikan di dalam air kotor, atau mengambil mereka keluar completely- jika tidak, mereka akan bergerak tanpa sebarang kesedaran di mana mereka juga boleh menjadi.

Bagaimana Gelang Ionik Kerja

Dua orang doktor, seorang penjagaan kesihatan dan psikologi, yang dibangunkan gabungan seimbang logam yang memulihkan peredaran bertenaga sesuai ke seluruh badan keseluruhan dengan pemakainya apabila dipakai untuk pergelangan tangan.

Jumlah pokok ini gelang ionik jika seseorang memakai itu, ia akan menyekat apa yang boleh disekat dan juga isyarat menyampaikan bahawa apa-apa yang di luar keseimbangan akan hilang.

Terdapat ramai orang yang telah menggunakan gelang ionik (misalnya, jenama gelang terion yang qray telah secara meluas dipopularkan teknologi) dengan keputusan akhir yang dramatik dan ada dengan sedikit atau tiada. Ada yang mengatakan ia hanya perdukunan, tetapi orang lain adalah cepat untuk menunjukkan bahawa banyak ubat-ubatan Barat mempunyai pelbagai peringkat hasil supaya pemikiran yang terbaik adalah untuk mencubanya. Anda boleh juga memikirkan ia ini menunjukkan jalan gelang ionik biasanya tidak melibatkan meletakkan sesuatu ke dalam badan anda seperti drug- supaya faktor risiko yang sebenarnya adalah lebih rendah (sesetengah orang mungkin boleh membangunkan ruam dari logam tertentu pada kulit mereka) tetapi kelebihan boleh menjadi besar.

1 komentar:

  1. Ulasannya sangat menarik. Senang sekali dapat berkunjung ke laman web yang satu ini. Ayo kita upgrade ilmu internet marketing, SEO dan berbagai macam optimasi sosial media pelejit omset. Langsung saja kunjungi laman web kami sboplaza.com ya. Ada kelas online nya juga lho. Terimakasih ^_^

    BalasHapus