Minggu, 22 November 2015

Bagaimana I Made Sinusitis Sendiri Pemulihan

Bagaimana I Made Sinusitis Sendiri Pemulihan

Resdung adalah satu penyakit yang beberapa besar orang mengalami setiap hari. Malah, sejak hampir empat puluh juta orang terjejas oleh sinusitis, ia juga menjana satu tan wang untuk industri perubatan.

Sudah tentu, kerana mereka membuat wang dari penderitaan kita, ia benar-benar tidak dalam kepentingan terbaik mereka untuk menyembuhkan kita selama-lamanya, kan? Saya sedar ini kira-kira setahun yang lalu, dan saya memutuskan bahawa ia adalah masa untuk mengambil kesihatan saya ke dalam tangan saya sendiri dan meletakkan anak-anak saya sendiri melalui kolej dan bukannya doktor.

Tempat pertama saya mula berkhidmat dengan diet saya. Saya menyedari bahawa makanan tertentu yang dibuat sinusitis lebih kronik. Setelah kajian lanjut, saya membuat satu senarai makanan yang meningkatkan pengeluaran badan daripada mukus dan saya mengambil keputusan untuk memotong mereka dari hidup saya untuk seketika. Akhirnya, saya menambah mereka kembali dalam, tetapi pada mulanya, ia membuat perbezaan yang besar memotong mereka dari hidup saya.

Saya kemudian dikaji vitamin C dan A. Kedua-duanya adalah penggalak sistem imun dan kedua-duanya adalah pembantu penting untuk melawan sinusitis kronik. Dengan meningkatkan pengambilan saya vitamin C, saya dapat mengurangkan tempoh serangan resdung saya oleh lebih daripada setengah!

Saya juga mencuba pada diri saya dengan membubarkan kedua loh 250 SKM setiap vitamin C ke dalam air panas dan menggunakannya mencuci hidung. Ia membawa bantuan segera saya, dengan sebelah memberi kesan merangsang sistem imun saya.

Vitamin A, saya dapati, adalah bahan penting yang diperlukan oleh tubuh apabila menggantikan membran dalam rongga hidung dan tekak. Jadi dengan meningkatkan pengambilan vitamin saya ini, saya juga mempercepatkan masa pemulihan saya.

Satu perkara yang sentiasa menjadi sangat penting kepada saya adalah mengetahui bahawa rawatan yang saya mengambil adalah selamat. Saya tidak dapat selalu berkata bahawa kira-kira antibiotik saya digunakan untuk mengambil dan bilasan preskripsi hidung diberikan kepada saya oleh doktor saya.

Sudah tentu, dengan meningkatkan diet saya dan menambah dalam beberapa ini makanan tambahan, saya dapat mengurangkan tempoh jangkitan sinus saya. Saya juga mendapati bahawa mereka kini datang lebih kurang kerap, sebenarnya, saya tidak mempunyai satu sekarang selama lebih 2 tahun!

Plus, saya tahu bahawa keseluruhan saya semakin sihat.

Saya perlu menambah, bagaimanapun, bahawa terdapat beberapa cara lain yang lain ubat resdung besar yang saya akan senang untuk berkongsi dengan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar